Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásně napsaná vzpomínka ze smutného období...

Díky za to!R^

2 0
možnosti

Bylo mi krasnych "dvanact let" pane Vins. Take se pamatuji na ty komunisticke zlodeje co ukradli rodicum ctyrista let stary statek a pole. Nejhorsi na tom vsem je, ze nikdo z tech dnesnich chytracku neni schopen si skutecne zjistit a overit k cemu tehdy dochazelo. Dodnes ziji v mlhou zastrene komunisticke minulosti a doufaji na navrat "starych zlatych casu". Staci se podivat kolik lidi se vam ozvalo. O minulosti v Cesku se nikdy nediskutuje!

Bohuzel je mezi nimi i mnoho mych pribuznych pro ktere jsem se stal "zlocincem" a dnes jiz pro ne nexistuji.

1 0
možnosti
Foto

Lidičky mám Vás moc rád a děkuji za diskuzi a trpělivost při čtení mých vzpomínek. Byla to doba jiná, ale pestřejší, i chudoba má něco krásného ve své podstatě

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé vzpomínky, tak trochu jinak.Dekuji

1 0
možnosti
Foto

ten hadrový panák mne dostal... takže opravdu, když někdo říká, že v Musíme si pomáhat je fackovací panák přehnaný... přehnaný zas tak není.Ráda Vás čtu...Před třemi roky ,,odešel,, náš střihač stromů, pán, který vyprávěl také takhle autenticky... a já to tak ráda s ním u kafe poslouchala...

R^hodně štěstí a mnoho zdraví pro Vás, pane Jílku:-)

3 0
možnosti
Foto

božemuj, Pane Vinši ... moc se omlouvám:-Podpusťte

1 0
možnosti

I20v78a48n 79M41i39n98á64ř

4. 1. 2017 10:41

Díky za ty vzpomínky ! R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 565
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1195x
Jsem důchodce, který stále miluje život  kolem   wunschlad@seznam.cz

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy