Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Brr... Nějak postrádám hlubši smysl těch pohlednic: počínaje výběrem a řazením zde na blogu konče.

Zmáčknout českokrumlovský zámek skrze bránu, popojít 3 metry a cvaknout ho znovu bez obranné zdi - to je fakt jen o cvakání a "ono z toho něco vyleze". Rv

0 1
možnosti
VV

Jste taky bloger,

dejte sem lepsi obrazky, mate na to vzdelani.

0 0
možnosti

Moc hezké fotky, jako ostatne vždy!:-))

2 0
možnosti
PB

Rekreační vodáctví bez piva a bez rumu by bylo nuda.

Ale Vy jste se nejspíš v mládí již vyřádil a teď Vás baví moralizovat.

Ale Váš postoj je jistě naprosto pochopitelný.

1 0
možnosti

...tady se asi někdo špatně vyspal!:-)))

O žádné moralizování nejde...jen o to, že třeba někdo neumí pít, a tam kde by neměl, se chová jako na čundru.

Jako byste neznal třeba "plagiáty" fotbalových fanoušků!?

0 0
možnosti
VV

Krasa v barve. Tady by se meli vsichni obhajci dob minulych mirne poucit. Byl jsem prvne v Kumlouve s OUSPZ v roce 1957. Osklive otlucene sedive mesto. Jak to teprve muselo vypadat kdyz ho jeste soudruzi znormalizovali. Kdyz jsem tam byl podruhe koncem let devadesatych, vzpomel jsem si na pohadku o osklivem kacatku.

Skoda, ze nemate nejake stare fotky. To co soudruzi napachali by se melo neustale pripominat.

0 0
možnosti
VF

Smutná zkušenost - loni i letos jsem chtěla jet do jižních Čech. Zájezdy se neuskutečnily pro nezájem veřejnosti. Děkuji Vám, že jste mně tam zavedl krásnými fotografiemi.

0 0
možnosti
PM

P89e16t98r 96M29u50n11z76a68r

4. 12. 2017 12:39

Ty neopravené překlepy a chyby jsou výrazem vzdoru proti pravidlům nebo prostě hloupost?

0 1
možnosti
ND

Vyberte si, třeba existuje ještě jiná možnost, profesore ;-D

1 0
možnosti
JS
  • Počet článků 565
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1195x
Jsem důchodce, který stále miluje život  kolem   wunschlad@seznam.cz

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy