Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

To se Vám to po krajině frčí a pak i fotí..

0 0
možnosti
LM

Pěkné fotky, ten pařez a mech, hmmm...jo, pěkné všechny, a držím palce na jízdu na kole po horách, ještě že máte ten motůrek...R^;-D

0 0
možnosti
PK

Díky za krásný příspěvek !

Přeji Vám mnoho zajímavých kilometrů a nádherných zážitků ! R^

0 0
možnosti
MV

no to je nadherny! vlastne se na prechod z auta na podobny kolo tesim uz ted. preju spanile jizdy a vitr ve vlasech!!!!

0 0
možnosti
VH

Jj rozumné, karma.R^:-) Ze sedla kola se toho vidí nejvíc. Snad se to dá srovnat i s koněm, leč s mojí váhou by to bylo týrání zvířat.

0 0
možnosti

No jo, pan Vinš! U Vás člověk koukne na fotky, a hned ví, že je doma. Úžasné!

Nádherné fotky!

A hodně krásných chvilek při focení cestou na kole, pane Vinši!:-))

3 0
možnosti
PK

Včera jsem se byl na elektrokolo podívat, vypadájí pěkně,celkem jsou ale dosti drahý a já ho chci protože je to lepší než smrdět benzínem a taky chci utahat na lesních cestách mého pejsana, no uvidíme,nemám žádnou zkušenost a taky mě zarazilo to štíhlý sedlo na můj tlustý zadek, zvládnu to?8-o

0 0
možnosti
ND

Kupte si ta cyklistická vycpaná kaťata a budete v pohodě ;-D

0 0
možnosti
PK

Ano, jizdy po okoli pesmo nebo na trikolce to je vse co nam jeste tak zbyva. Na stesti mame odvazlivce, kterym to jeste skutecne na tom kole jezdi. Ja mohu bezbolestne jezdit uz jen myskou a kochat se jejich krasnymi pohledy a fotografiemi. Diky!!

0 0
možnosti
TP

T37o58m19á25š 78P43í97c73l

4. 10. 2017 13:13

Jízdy po okolí jsou vždycky nádherné. Já jezdím na koloběžce (zatím bez motůrku), to je ideální tempo na celkem rychlý přesun a současně i na kochání.

1 0
možnosti
VF

Koloběžku chválí můj syn. Přijede autem do nekonečných uzavírek a front v Brně, zaparkuje a "osedlá" koloběžku. Stihne co potřebuje. R^

0 0
možnosti
ND

Krásné fotky, inu jak jinak. Přeji šťastné cesty kolmo 

2 0
možnosti
  • Počet článků 565
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1195x
Jsem důchodce, který stále miluje život  kolem   wunschlad@seznam.cz

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy