Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Vins mate to velice dobre nacasovane. Pro vsechny ti Tomase neverici tolik tedy za nasi domovinu.

Ze ano pani Foltynova?

Před 65 lety ho komunisté vyhnali ze statku. Nyní mu stát dal odškodné 200 korun

Zdroj: http://www.lidovky.cz/pred-65-lety-ho-komuniste-vyhnali-ze-statku-nyni-mu-stat-dal-odskodne-200-korun-1vj-/zpravy-domov.aspx?c=A170830_110719_ln_domov_ELE

0 0
možnosti

Ocenuji vase fotografie a pili pripominat lide jak to bylo a jak k tomu doslo. Bohuzel je mi lito pane Vins, ze to je jako noseni dreva do lesa. Absolutne s vami souhlasim. Domoviny se bohuzel jiz nedozijeme, ale verim ze tak x-te generaci se to muze podarit. Muze...

0 0
možnosti
Foto

Záměr článek u splnil účel, který jsem očekával Děkuji všem za slova pochopení

2 1
možnosti

Sen pana blogera o téměř absolutní samostatnosti a suverenity malé země v dnešním globalizovaném světě při její lokalitě je nereálný. Mně osobně spíš vadí ztráta českosti prostoru, který zejména v Praze je veliký (nejde o turismus).

2 0
možnosti

Podival se laskave po Evrope a jeji historii! Co takove Dansko, Finsko, Norsko a mnoho dalsich to by snad mohlo stacit ne? Problem je, ze lide si nechteji pamatovat o to vice vsak miluji si stezovat! Nebylo to krasne zvonit klicky? Vzdyt ta zmena byla jiz tak jista nikdo nam nebude ublizovat, ze zvonime klicky. Hrdinsky to narod ani ty prasive komunisty nedokazal poslat tam kam patri!

0 0
možnosti

Země krásná a JE to domov můj.

Můj děda (*1885) zažil hlad a bídu, musel bojovat muž proti muži v první světové, přečkal druhou světovou, znárodnění toho, co vybudoval, měnovou reformu a až do svých devadesáti let nikdy neřekl, TO NENÍ DOMOV MŮJ.

8 1
možnosti
Foto

krásné fotky, ale hloupé řeči.

12 1
možnosti
Foto

R^skoro jste mi vehnal slzy do očí-to jako faktR^

2 0
možnosti

Máte pravdu, jen se změnily metody, ale v konečném důsledku jsme opět pod diktátem cizích mocností.

6 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS