Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět nádherný fotoblog!

...ano, a někdy i s přírodou splyne, jak se to nabízí srovnáním první fotky s reakcí jednoho diskutéra.

1 0
možnosti

Hezké fotky. R^ Zrovna včera jsme s vnučkou na procházce práskaly kuličky:-)..

0 0
možnosti

Ale jsme součástí přírody stále, troufám si říct, že teď víc, než před 26ti lety.

0 0
možnosti

Mně se fotky líbí velmi. A s tou přírodou souhlasím!:-)

2 0
možnosti
Foto

hezký blog :-) některé fotky jsou moc kouzelné... líbí se mi černobílé i hřbitov do kopce a pámelník... ne , nebudu si užívat toho práskání kuliček na zemi... nechám ho být;-)

1 0
možnosti
Foto

blogerská fotka má pro mne hlavně ten význam, že zrovna tak jako článek, dokáže navodit rychle atmosféru, udělat krátkodobý zážitek a hlavně okamžitý pocit, který si zrychleně prožiju... a nějak mi z něj - toho výletu do jinam, je. Jako u článku.

na ,,netuctové,, tedy musíte do galerií...

4 0
možnosti
  • Počet článků 565
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1195x
Jsem důchodce, který stále miluje život  kolem   wunschlad@seznam.cz

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy