Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

admiral666

16. 6. 2009 10:52
foceni v interieru

Kdyz fotite interier a je tam vokno a nechcete mit prepalenou scenerii venku, nastavte exposici jako byste fotil tim voknem ven a pridejte blesk, fotky budou lepe prosvetlene a diky absenci prepalu venku i peknejsi.

0 0
možnosti
IKČ

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

16. 6. 2009 10:02
Vinši ty jelito

proč fotíš v šeru dlouhý časy, když se ti ruce třesou jak starej Vejtingrovej? ;-D

0 0
možnosti
HN

handour

15. 6. 2009 12:16
Ládíku

teď už vím, že bych i doma měla občas kouknout do zrcadla;-D 

Fotky (ostatní, kde nejsem já)jsou pěkný, nejvíc se  mi líbí ty romantický s kapkami deště....

Jsem ráda, že jsem Vás poznala osobně, a určitě sem budu chodit juknout co pěknýho jste spáchal;-)V

0 0
možnosti
AB

abarila

15. 6. 2009 11:52
Hezké

Děkuji, fotky jsou pěkné a byl jste milosrdný. Alice B.

0 0
možnosti
  • Počet článků 565
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1195x
Jsem důchodce, který stále miluje život  kolem   wunschlad@seznam.cz

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy